
Vitapur
Naročnik
AD Vita d.o.o.
Projekt
Vitapur podarja vzglavnike
Vrsta dogodka
Promocijska karavana
Lokacija
Po celi Sloveniji
Že drugo leto se je Vitapur odločil za tovrstno akcijo z namenom grajenja prepoznavnosti blagovne znamke pri potrošnikih. Letošnja aktivacija je navdih črpala pri letaliških okencih »check-in« Obiskovalce smo povabili v svet z Vitapurjevimi vzglavniki. Zakaj? Ker tako vplivamo na izbiro pri nakupu potrošnika tudi čez par let. Vzglavnikov in posteljnine ne kupujemo vsako leto in tudi odločitev zori dlje časa. Vse to smo upoštevali in z interaktivno promocijo nam je uspelo, da so najhitrejši prejeli nove vzglavnike in doživeli edinstveno izkušnjo. Sodelujoči so na tekoči trak odložili svoj odsluženi vzglavnik, ta pa se je popeljal skozi sanjsko kocko. Na drugi strani jih je pričakal novi vzglavnik in druženje z Vitapurjevimi zvezdami. Skupno smo na vseh lokacijah podelili tisoč vzglavnikov. Zamudniki so prejeli kupone s popusti za nakup artiklov iz ponudbe. Angažirali smo več kot 2000 potrošnikov, katerim je dogodek ostal v spominu in vplival na nakup še mesece, ker so unovčevali kupone, ki so jih prejeli na dogodku. Dogodek je bil medijsko podprt iz strani Radia Aktual.