Barcaffè
Naročnik
Barcaffè
Projekt
Karavana po Gorenjski
Vrsta dogodka
Karavana
Lokacija
Gorenjska
Barcaffè, kot uveljavljena blagovna znamka, je želela s sloganom »Za lepši dan« nase opozoriti na Gorenjskem. Brandirana prikolica se je kot prijetna »pop-up kavarna« pojavila v 8 večjih gorenjskih krajih, kjer so promotorji postregli s sveže pripravljeno Barcaffè classic kavo in obdarili mimoidoče z nagradami, ki jih je pokazalo kolo sreče. Vidni smo bili tako pred trgovskimi centri, kot tudi v notranjostih mest. V eni uri smo postregli tudi do 100 kav, mimoidoči pa so se pri nas povprečno zadrževali po 12 minut, kar je bilo dovolj, da smo jih informirali še o poti kave do potrošnika in načinu priprave. Obstoječe uporabnike smo nagradili za zvestobo, nove pa navdušili k pitju Barcaffè kave. Na Gorenjskem se je še dolgo časa govorilo o »tisti dobri kavi iz džezve«.