Kdo sploh še potrebuje fizične trgovine?

Kdo sploh še potrebuje fizične trgovine?

Objavljeno dne: 18. 02. 2021 • Avtor: Matej Brunšek

Spoznajte ekipo Promotive

Mi bo vzmetnica res ustrezala, če jo izberem na podlagi opisa v spletni trgovini? Bo barva za novo spalnico res takega odtenka, kot ta na fotografiji? Kaj pa pohištvo, očala, pancerji, parfum ali celo avto?

Najpogostejši razlog za obisk fizičnih trgovin potrošnikov je glede na raziskavo, ki so jo opravili pri KPMG, videti, pomeriti in izdelek prijeti v roke. Sledijo še odgovori, da jih je pri online nakupu strah, da bi izdelek izgledal drugače in ker ga želijo imeti takoj.

Amazon ima več kot 500 fizičnih trgovin.

E-commerce gigant Amazon je leta 2015 odprl prvo fizično trgovino, kar se je takrat marsikomu zdelo zelo čudno, morda celo nesmiselno. V zadnjih letih pa se je izkazalo, da se za podobne korake odloča vedno več spletnih trgovin. Tudi pri Mimovrste so lani odprli prvo trgovino v Ljubljani. Ameriške fizične trgovine z oblačili Bonobos recimo omogočajo pomerjanje oblačil, kupiti pa jih boste morali preko spleta. “Show room-i” so vedno bolj priljubljeni tudi pri luksuznih blagovnih znamkah, kjer je še posebej pomembna izkušnja, na ta način pa tudi lažje ohranjajo in krepijo zaupanje v blagovno znamko.

Fizični stik omogoča globlji vpogled v strankine potrebe in gradi odnos z njo.

Kljub temu, da smo se v času COVID-19 ukrepov morali prilagoditi in nakupovati preko spleta, so nadpovprečno obiskana trgovska središča in gneča takoj po odprtju, jasno sporočilo, da potrebujemo za nakupovanje več kot le internet.

Odločamo se na podlagi 5 čutov.

Priznajmo si, da je nov mehčalec pred nakupom potrebno povonjati, posteljnino potipati in zven kitare slišati preden se odločimo katera je prava. Da bomo blagovno znamko vzeli za svojo in se večkrat odločali zanjo pa bo moralo nekaj/nekdo v nas aktivirati še pozitivna čustva.

V času, ko smo bili in smo še prikrajšani za marsikatero doživetje, izkušnjo in stik, so “močne” blagovne znamke v prednosti, saj so zaupanje že zgradile. A potrebno je razmišljati vnaprej. Kaj lahko vaša blagovna znamka naredi v tem trenutku, da postane prva izbira potrošnika?

Pozitivna izkušnja z blagovno znamko je doživetje.

Kot strokovnjaki za interaktivna doživetja, se ukvarjamo z načrtovanjem in izvedbo marketinških kampanj v živo. Vsaka blagovna znamka ima svojo zgodbo in svoje sporočilo, ki ju želimo prenesti na ciljnega potrošnika. Ker ljudje svet doživljamo skozi 5 čutov, je potrebno aktivnosti planirati tako, da ne pozabimo na nikogar. Dovolite nam, da vam pripravimo idejno zasnovo za 5-čutni pristop vaše blagovne znamke.

Pišite nam na info@promotiva.si in nas spremljajte na družbenih omrežjih.

Podobne vsebine

Ne spreglejte ostalih člankov ekipe Promotiva

Aktivacijski rekviziti za pospeševanje prodaje
Aktivacijski rekviziti za pospeševanje prodaje

Aktivacijski rekviziti za pospeševanje prodaje

Življenje in aktivnosti se bodo sicer z nekaj omejitvami, vendarle kmalu začeli vračati nazaj. Promocije v trgovskih centrih, na ulicah, […]

Aktivacije potrošnikov – 1na1 promocije in interaktivni happening
Aktivacije potrošnikov – 1na1 promocije in interaktivni happening

Aktivacije potrošnikov – 1na1 promocije in interaktivni happening

Ne glede na čas v katerem smo sedaj, vsi že nestrpno čakamo, da bomo lahko ponovno šli ven in preživljali […]

Kako se lotiti promocij in aktivacij potrošnikov v praksi v »po-korona« obdobju?
Kako se lotiti promocij in aktivacij potrošnikov v praksi v »po-korona« obdobju?

Kako se lotiti promocij in aktivacij potrošnikov v praksi v »po-korona« obdobju?

Po raziskavi družbe Katar je več kot 90% potrošnikov naklonjenih oglaševanju v času »koronakrize«, kar 78% potrošnikov želi pomoč, podporo, in […]

5-čutne direct response promocije – so že sestavni del vaših marketinških aktivnosti?
5-čutne direct response promocije – so že sestavni del vaših marketinških aktivnosti?

5-čutne direct response promocije – so že sestavni del vaših marketinških aktivnosti?

Kako se pripravljate na »po-korona« obdobje? Pri nas smo naše najbolj preverjene ter v praksi preizkušene pristope outdoor promocij s promocijskimi karavanami, […]

Kontaktirajte ekipo Promotive iz spletnega mesta

Se sliši zanimivo?

Kontaktirajte nas in poskrbeli bomo, da bo vaša zabava nepozabna.

Sporočilo je bilo uspešno poslano. Hvala! 

Ponosni prejemniki priznanja