Kako se lotiti promocij in aktivacij potrošnikov v praksi v »po-korona« obdobju?

Kako se lotiti promocij in aktivacij potrošnikov v praksi v »po-korona« obdobju?

Objavljeno dne: 05. 05. 2020 • Avtor: Grega Antolin

Spoznajte ekipo Promotive

Po raziskavi družbe Katar je več kot 90% potrošnikov naklonjenih oglaševanju v času »koronakrize«, kar 78% potrošnikov želi pomoč, podporo, in formiranje. Vir: MM Marketing Magazin, več.

Za družbeno odgovorno komuniciranje in komuniciranje vrednot blagovnih znamk je zdaj pravi čas. Potrošniki bolj zaupajo blagovnim znamkam, ki potešijo čustvene potrebe in postavijo potrošnike v ospredje.

Sedaj prihaja čas, ko bo potrebno načrtovati aktivnosti za naprej. Kot načrtovati tudi promocije na terenu skladno z ukrepi, ki bodo v manjši meri ostali kot tudi z upoštevanjem preferenc potrošnikov. Kako se torej lotiti promocij in aktivacij potrošnikov v praksi?

Za vas smo pripravili nekaj predlogov kaj se da na terenu izvajati skladno z ukrepi z večjim ali manjšim upoštevanjem medosebne razdalje, za čas, ko se ukrepi začnejo sproščati, kot je že napovedano, in se začne življenje vračati na ulice.

Krize so priložnost za prodor na tržišču

V praktično vseh podjetjih se sedaj soočamo z vprašanjem kako naprej in kaj lahko naredimo že sedaj za zagon prodaje, ohranjanje tržnega deleža, prilagoditev marketinških strategij in aktivnosti, kot tudi z aktivnimi pripravami na razmere v »po-korona obdobju«.

Drzni in pogumni managerji blagovnih znamk bodo že sedaj veliko naporov usmerili v pospeševanje prodaje in aktivnosti za večanje tržnih deležev lastnih blagovnih znamk, ker so krize tudi priložnost za prodor na tržišču. Ta čas zahteva tako hitre kratkoročne prilagoditve »koronačasu« kot tudi načrtovanje pristopov za »po-korona obdobje«. 

Priložnost za drzne blagovne znamke

Ne glede na čas v katerem smo sedaj, vsi že nestrpno čakamo, da bomo lahko ponovno šli ven in preživljali čas na prostem, nakupovali, se zabavali, družili … Zlasti sedaj, ko ga bomo znali še toliko bolj ceniti. Kar je priložnost za blagovne znamke, ki bodo znale prilagoditi pristope času primerno in se že v tem času še bolj povezati s potrošniki.

Kakšne pristope in promocije izbrati, da zadostimo ukrepom, ki bodo še veljali na eni strani ter zabave, druženja in nakupovanja željnim potrošnikom na drugi strani?

Potrošniki in tudi vsi mi bomo razpeti med upoštevanje določenih ukrepov in med željo po druženju, nakupovanju, zabavi. Skratka happeningu, ki nam je v tem času manjkal in v prihodnje bomo še bolj cenili drobne radosti. Kdo med nami nima rad pozornosti, daril in dobre zabave? Potrošniki niso nobena izjema.

Direktni sampling
Nahrbtnik za kosovno vzorčenje

Kako najučinkoviteje razdeliti vaš izdelek med mimoidoče? Kako učinkovito povečati tržni delež izdelka neposredno na terenu? Z nahrbtnikom, seveda!


Prava vizualna atrakcija vam olajša razdeljevanje vzorcev, obenem pa inovativen pristop pusti vse odprtih ust. Brandiranje po vašem okusu doda samo še piko na i.

Gverila« promocije
Pristop, ki nagovori srce vaših potrošnikov

Dovolite si biti drzni! Nore ideje in divje akcije, ki potekajo, ko ljudje najmanj pričakujejo. A ko se zavejo, jih čaka pravo presenečenje! Želite več? Potem je to pravi pristop za vas. Naši promotorji bodo na nepozaben vzpostavili stik z vašimi ciljnimi potrošniki. Opaženi boste z začudenjem in navdušenjem kot tudi upoštevanjem medosebne razdalje. V vsakem primeru pa je to pristop 1na1, ki potrošnikov ne pusti hladnih.

Interaktivne promocije
»Velike igre, veliko zabave!«

Vsaka prava otroška zabava potrebuje igro. In večja, kot so igrala, večja je tudi zabava. Poskrbite, da se bodo najmlajši zabavali na vašem dogodku, tako kot se znajo le oni – z neustavljivo energijo. Za svoj dogodek lahko izbirate med:
👉 XXL štiri v vrsto: Klasična družabna igra, kjer je naš cilj, da premagamo nasprotnika s štirimi žetoni v vrsti – v XXL različici seveda.
👉XXL kocke: Iz mehkih kock s 6 različnimi ploskvami lahko sestavimo 6 velikih slik, zgradimo visok stolp ali pa si utrjeni po igri na hitro odpočijemo.

Dobro načrtovana aktivacija na terenu in v neposrednih interakcijah s potrošniki poveže z blagovno znamko. Sedaj imamo čas, da skrbno in preudarno načrtujemo atraktivne aktivacije in gradimo zaupanje v našo blagovno znamko.

Podobne vsebine

Ne spreglejte ostalih člankov ekipe Promotiva

Aktivacijski rekviziti za pospeševanje prodaje
Aktivacijski rekviziti za pospeševanje prodaje

Aktivacijski rekviziti za pospeševanje prodaje

Življenje in aktivnosti se bodo sicer z nekaj omejitvami, vendarle kmalu začeli vračati nazaj. Promocije v trgovskih centrih, na ulicah, […]

Aktivacije potrošnikov – 1na1 promocije in interaktivni happening
Aktivacije potrošnikov – 1na1 promocije in interaktivni happening

Aktivacije potrošnikov – 1na1 promocije in interaktivni happening

Ne glede na čas v katerem smo sedaj, vsi že nestrpno čakamo, da bomo lahko ponovno šli ven in preživljali […]

5-čutne direct response promocije – so že sestavni del vaših marketinških aktivnosti?
5-čutne direct response promocije – so že sestavni del vaših marketinških aktivnosti?

5-čutne direct response promocije – so že sestavni del vaših marketinških aktivnosti?

Kako se pripravljate na »po-korona« obdobje? Pri nas smo naše najbolj preverjene ter v praksi preizkušene pristope outdoor promocij s promocijskimi karavanami, […]

Izkustveno oglaševanje – pristop za neodzivne potrošnike
Izkustveno oglaševanje – pristop za neodzivne potrošnike

Izkustveno oglaševanje – pristop za neodzivne potrošnike

Klasična marketinška sporočila, oglase in vsebine potrošniki hitro ignorirajo zaradi prenasičenosti, zato je potrebno sporočilo osmisliti, ga povezati v izkušnjo in […]

Kontaktirajte ekipo Promotive iz spletnega mesta

Se sliši zanimivo?

Kontaktirajte nas in poskrbeli bomo, da bo vaša zabava nepozabna.

Sporočilo je bilo uspešno poslano. Hvala! 

Ponosni prejemniki priznanja