Izkustveno oglaševanje – pristop za neodzivne potrošnike

Izkustveno oglaševanje – pristop za neodzivne potrošnike

Objavljeno dne: 31. 05. 2020 • Avtor: Grega Antolin

Spoznajte ekipo Promotive

Klasična marketinška sporočila, oglase in vsebine potrošniki hitro ignorirajo zaradi prenasičenosti, zato je potrebno sporočilo osmisliti, ga povezati v izkušnjo in tako potrošniku ponuditi možnost, da ga doživi, ne samo sliši ali celo samo vidi. Izkustveno oglaševanje oziroma doživljajsko oglaševanje je trend. Povezuje potrošnike z blagovno znamko, ker gradi na fizičnem čutenju in doživljajski izkušnji blagovne znamke, uporabe izdelkov in potrošnikom omogoči neposredno izkustvo, doživetje ter tako implementacijo v svoje preferenčne izbire.

Kako načrtujete kampanje in marketinške aktivnosti glede na zaznavni čut potrošnikov?
Kako načrtujete »5čutne« direct response doživljajske promocije?

Dejstvo je, da se brez terenskih outdoor promocij velik del potrošnikov zaradi pomanjkanja direktnega izkustva z blagovno znamko in izdelki ne odziva. Bolj je izkušnja interaktivna, osebna in neposredna, zabavna, nepozabna, bolj vplivamo na občutke zadovoljstva potrošnikov.

Kako pristopiti k velikemu deležu neodzivnih potrošnikov v okviru vizualnih kampanj (digital in offline oglaševanje)?

V našem promo inkubatorju nastajajo ciljni »5čutni« doživljajski rekviziti, aktivacije, animacije z mislimi na vas marketing managerje, ker se zavedamo, da imate izzive z neodzivnimi potrošniki v oglaševalskih kampanjah – bodisi online, bodisi offline kampanjah. Tako je nastal tudi Smuti bajk, ki gradi na doživljajskem »5čutnem« experiencu.

Potrošniki se težko povežejo z izdelki in experiencem blagovne znamke, dokler je le ta samo vizualen ali mogoče še avditiven oziroma slušen, ker tako nagovori le 2 zaznavna čuta od 5 čutov. Za polno izkustvo in doživetje pa potrebujemo aktivirane vse čute.

Osnova vsakega oglaševanja bi tako morala temeljiti na senzoričnem marketingu oz. promocijah. Kar pa roko na srce ni veliki experience dogodek predvsem temelječ na pogostitvi, ker le ta zasenči blagovno znamko in njeno sporočilo ter izdelke, kot tudi ne čisto klasična promocija, saj vemo, da nihče od nas ne mara siljenja v nas v trgovskem centru, ko hitimo po opravkih.

Skrbno načrtovana, blagovni znamki in izkustvu ter stiku potrošnika prilagojena polna »5čutna« izkušnja je tista, ki čustveno nagovori ciljne potrošnike in vpliva na njihove preferenčne izbire.

Zato smo za vas v našem promo inkubatorju pripravili novo interaktivno aktivacijo za aktiviranje, vzpostavljanje direktnih stikov kot tudi kreiranje nepozabnih doživetij vaših ciljnih potrošnikov:

N O V O  – Izkustveno oglaševanje s Smutibajkom

✅🔝► »Brezstična« interaktivna »5čutna« aktivacija poskrbi za dvig energije, pulza, vitaminov in razpoloženja!

✅👪► Posebno kolo s pomočjo katerega v 20 sekundah s poganjanjem pedal pripravimo zdrav sadni napitek po lastni izbiri sadja in vnaprej pripravljenih receptov. Smuti je pripravljen na serviranje v bio embalažo, iz katere se bodo potrošniki brez slabe vesti osvežili in napolnili z energijo.

✅🆘► Hkrati pa je tudi cenovno precej ugodnejša rešitev kot organizacija velikih promocijskih dogodkov ali »entertainment & show« outdoor promocij. Primerna tako za ulice, poslovalnice, trgovske centre ali experience dogodke na prostem.

✅🍹 ►Naročite jo lahko tudi kot enkratno doživetje v pisarno za ustvarjanje prijetne klime in vzdušja v timu.

Kako deluje aktivacija potrošnikov s Smutibajkom?

Brandiranje je seveda po želji skladno z vašo blagovno znamko in njenim sporočilom

  • Brandiranje je mogoče v vaših barvah, logotipu in sporočilu.
  • Ker ne zavzame veliko prostora, se lahko uporabi za »engagement« potrošnikov tako v trgovskih centrih, pred poslovalnicami, na terenu, kot samostojni aktivator ali kot del kampanje.
  • Zaradi atraktivnosti bodo sodelujoči delili na socialnih omrežjih.
  • Imamo veliko bazo različnih receptov za vse okuse – od bolj osvežilnih, sadnih in zelenih, kremastih do bolj kaloričnih. Seveda lahko pripravite in preizkusite tudi svoje recepte 🙂.

Podobne vsebine

Ne spreglejte ostalih člankov ekipe Promotiva

Aktivacijski rekviziti za pospeševanje prodaje
Aktivacijski rekviziti za pospeševanje prodaje

Aktivacijski rekviziti za pospeševanje prodaje

Življenje in aktivnosti se bodo sicer z nekaj omejitvami, vendarle kmalu začeli vračati nazaj. Promocije v trgovskih centrih, na ulicah, […]

Aktivacije potrošnikov – 1na1 promocije in interaktivni happening
Aktivacije potrošnikov – 1na1 promocije in interaktivni happening

Aktivacije potrošnikov – 1na1 promocije in interaktivni happening

Ne glede na čas v katerem smo sedaj, vsi že nestrpno čakamo, da bomo lahko ponovno šli ven in preživljali […]

Kako se lotiti promocij in aktivacij potrošnikov v praksi v »po-korona« obdobju?
Kako se lotiti promocij in aktivacij potrošnikov v praksi v »po-korona« obdobju?

Kako se lotiti promocij in aktivacij potrošnikov v praksi v »po-korona« obdobju?

Po raziskavi družbe Katar je več kot 90% potrošnikov naklonjenih oglaševanju v času »koronakrize«, kar 78% potrošnikov želi pomoč, podporo, in […]

5-čutne direct response promocije – so že sestavni del vaših marketinških aktivnosti?
5-čutne direct response promocije – so že sestavni del vaših marketinških aktivnosti?

5-čutne direct response promocije – so že sestavni del vaših marketinških aktivnosti?

Kako se pripravljate na »po-korona« obdobje? Pri nas smo naše najbolj preverjene ter v praksi preizkušene pristope outdoor promocij s promocijskimi karavanami, […]

Kontaktirajte ekipo Promotive iz spletnega mesta

Se sliši zanimivo?

Kontaktirajte nas in poskrbeli bomo, da bo vaša zabava nepozabna.

Sporočilo je bilo uspešno poslano. Hvala! 

Ponosni prejemniki priznanja