Dobri možje – dobrimozje.si

Dobri možje – dobrimozje.si

Objavljeno dne: 30. 11. 2020 • Avtor: Matej Brunšek

Spoznajte ekipo Promotive

V Promotivi je že od samega začetka agencije december precej drugačen od ostalih mesecev. No, december je tako ali tako že sam po sebi nekaj posebnega. Pri nas ne samo zaradi vonja po cimetu, božične glasbe v pisarni in posrečenih poslovnih daril, ampak tudi zaradi segmenta v katerem smo ob koncu leta še posebej aktivni – organizacija obdarovanj za otroke zaposlenih. To počnemo pod blagovno znamko Medved Čalapinko.

To leto je drugačno

Že od marca naprej se vse agencije, ki se ukvarjamo tudi z organizacijo dogodkov srečujemo s težavami, ki so precej očitne. Namen dogodka je druženje, druženje pa je omejeno oz. celo prepovedano. Kljub optimizmu na čaroben december in dogodke za otroke zaposlenih v podjetjih s katerimi sodelujemo, je čas pokazal, da bo tudi december drugačen od prejšnjih.

Tudi ta december bo drugačen …

S tem stavkom se je začel sestanek v začetku novembra – ZOOM sestanek, seveda. Nadaljeval pa z vprašanjem: “Kaj lahko naredimo, da vseeno ne bo toliko drugačen?”. Predvsem nas je skrbelo doživetje z Božičkom, Dedkom Mrazom in Miklavžem. Otroci vsako leto komaj čakajo, da jim dobri mož preda darilo, se z njim fotografirajo, mu zaupajo svoje želje, pokažejo kakšno risbico, zapojejo pesmico itd. Fizičen kontakt bo letos onemogočen. Lahko otroci vseeno doživijo dobre može? V digitalni obliki? Da, seveda. Pa bo to še vseeno pristno in unikatno doživetje? DA! … Nastala je ideja in nova blagovna znamka.

V vsak dom želimo tudi letos prinesti decembrsko pričakovanje, veselje in praznično doživetje!

https://dobrimozje.si/

Personalizirane video zgodbe so osrednji produkt naše ideje. Božiček, Dedek Mraz in Miklavž pripravljajo 5-8 minut dolge video posnetke s prazničnim sporočilom. V njih izbrani dobri mož otroke nagovori po imenu, v svoji knjigi pokaže njihove fotografije, jim preda sporočilo – Vse to na način, ki ga izberejo starši. Prav unikatnost je tista, ki poleg avtentičnih oblačil in upoštevanja karakteristik lika, navduši starše in otroke. Personalizirana video zgodba je produkt za manjše družine in za tiste z več otroki.

Dodali smo še produkt, ki je nastal kot odgovor na vprašanje: “Kaj je lahko še bolj pristno kot video posnetek?”

Video klic – dvosmerna komunikacija med družino in Božičkom, Dedkom Mrazom in Miklavžem. Ves čas omenjamo vse tri, saj so v slovenskem prostoru prisotni vsi in želimo, da vsaka družina izbere svojega najljubšega.

Kdo želimo biti?

Portal z unikatnimi video vsebinami za starše in otroke v decembrskem času. Stremimo k visoki kvaliteti videa in zvoka (HD) s pomočjo profesionalne produkcije. Več kot 10 let izkušenj na tem področju želimo pristno preslikati v digitalno okolje. Želimo, da je uporabniška izkušnja portala dobra, nakupni proces enostaven in izdelek dostavljen hitro – v le nekaj dneh. Do staršev želimo priti preko različnih socialnih omrežij in jim tam ponuditi tudi kakovostne vsebine za preživljanje prostega decembrskega časa.

In še najpomembnejše …

Ker vemo, kako pomemben je pravilen pristop, smo vsebine oblikovali skupaj s pedagoškimi delavci. Z dodajanjem posebnih efektov, personalizacije (fotografije otrok, imena, posebnosti) želimo doseči srce vsakega otroka in mu pomagati še naprej verjeti v decembrske dobre može.

Spremljate nas lahko na:
Facebook: https://www.facebook.com/dobrimozje
Instagram: https://www.instagram.com/dobrimozje/

Podobne vsebine

Ne spreglejte ostalih člankov ekipe Promotiva

Aktivacijski rekviziti za pospeševanje prodaje
Aktivacijski rekviziti za pospeševanje prodaje

Aktivacijski rekviziti za pospeševanje prodaje

Življenje in aktivnosti se bodo sicer z nekaj omejitvami, vendarle kmalu začeli vračati nazaj. Promocije v trgovskih centrih, na ulicah, […]

Aktivacije potrošnikov – 1na1 promocije in interaktivni happening
Aktivacije potrošnikov – 1na1 promocije in interaktivni happening

Aktivacije potrošnikov – 1na1 promocije in interaktivni happening

Ne glede na čas v katerem smo sedaj, vsi že nestrpno čakamo, da bomo lahko ponovno šli ven in preživljali […]

Kako se lotiti promocij in aktivacij potrošnikov v praksi v »po-korona« obdobju?
Kako se lotiti promocij in aktivacij potrošnikov v praksi v »po-korona« obdobju?

Kako se lotiti promocij in aktivacij potrošnikov v praksi v »po-korona« obdobju?

Po raziskavi družbe Katar je več kot 90% potrošnikov naklonjenih oglaševanju v času »koronakrize«, kar 78% potrošnikov želi pomoč, podporo, in […]

5-čutne direct response promocije – so že sestavni del vaših marketinških aktivnosti?
5-čutne direct response promocije – so že sestavni del vaših marketinških aktivnosti?

5-čutne direct response promocije – so že sestavni del vaših marketinških aktivnosti?

Kako se pripravljate na »po-korona« obdobje? Pri nas smo naše najbolj preverjene ter v praksi preizkušene pristope outdoor promocij s promocijskimi karavanami, […]

Kontaktirajte ekipo Promotive iz spletnega mesta

Se sliši zanimivo?

Kontaktirajte nas in poskrbeli bomo, da bo vaša zabava nepozabna.

Sporočilo je bilo uspešno poslano. Hvala! 

Ponosni prejemniki priznanja