Aktivacijski rekviziti za pospeševanje prodaje

Aktivacijski rekviziti za pospeševanje prodaje

Objavljeno dne: 02. 04. 2020 • Avtor: Grega Antolin

Spoznajte ekipo Promotive

Življenje in aktivnosti se bodo sicer z nekaj omejitvami, vendarle kmalu začeli vračati nazaj.

Promocije v trgovskih centrih, na ulicah, nastopi na sejmih in različni promocijski dogodki so veliko bolj uspešni, ko hkrati uporabite ustrezne rekvizite oz. pripomočke za aktivacijo in pospeševanje prodaje.

Ker bodo sedaj predvidoma aktivnosti potekale v manjših skupinah, z več pristopa 1na1 in upoštevanjem določenih pravil za omejevanje socialnih stikov, bodo pri promocijah prav prišla ustrezna orodja, ki le-to omogočajo.

Določitev cilja je predpogoj vsake uspešne promocije

Za uspešen nastop bodisi na sejmu bodisi na dogodku bodisi pri promociji je najprej potrebno določiti cilj. To je lansiranje novega izdelka, pridobivanje kontaktov za nadaljnjo obdelavo v prodajnih stikih, interaktivna nagradna igra za pospeševanje prodaje itd.

Brez tega nobena promocijska aktivnost ne bo uspešna in tudi rekvizit ne bo popravil napake pri načrtovanju.

Tokrat vam to predstavim na konkretnem primeru »večne klasike« med rekviziti, ki je eden najboljših večnamenskih aktivatorjev in precej olajša delo promotorjem in hkrati poveča učinkovitost vaših promocijskih aktivnosti in je hkrati tudi rekvizit s katerim ne boste zgrešili na nobenem dogodku. Zakaj? Razlog je preprost – aktivira namreč čustveni sprožilec za srečo.

KOLO SREČE – večna klasika med aktivacijskimi rekviziti za pospeševanje prodaje

Za vse, ki še ne poznate Kolesa sreče – je klasična aktivacija potrošnikov, ki ne gre nikoli iz mode in poskrbi, da pritegne k vam množico vaših ciljnih strank, ker večina rada preizkuša svojo srečo.

Hkrati omogoča brandiranje skladno z vašo blagovno znamko in vašim sporočilom in se brez težav tudi integrira v vaše večkanalne ali večstopenjske aktivacije in promocije na terenu.

Kaj vam uporaba Kolesa sreče na dogodkih, sejmih in promocijah omogoča?

  • Aktivacija za brandirane materiale in nagrade, ki jih lahko potrošniki odnesejo domov – in je tako odlično orodje za promocijo in lansiranje novih izdelkov na trg.
  • Orodje za nabiranje kontaktov za nadaljnji prodajni stik.
  • Interaktivna atrakcija, ki spodbudi radovednost in vašim promotorjem olajša stik z obiskovalci sejmov, dogodkov ali trgovin oziroma poslovalnic v trgovskih centrih.

KOLO SREČE – kje in kako se učinkovito uporablja za pospeševanje prodaje?

  • Pri dogodkih, sejmih in promocijah v trgovskih centrih za aktivno privabljanje obiskovalcev.
  • Promotorji lažje navežejo stik za povabilo obiskovalcev v poslovalnice v trgovskih sejmih.
  • Za nagradne igre, ki temeljijo na nakupu izdelka.
  • Učinkovite aktivacije za pospeševanje prodaje zavrti si popust in ga unovči ob nakupu.
  • In mnogo več.

Vaše promocije bodo zagotovo učinkovitejše z uporabo ustreznih rekvizitov za aktivacijo potrošnikov. Kakšni rekviziti so primerni za posamezne vrste promocij si lahko ogledate tudi TUKAJ.

KOLO SREČE – kje in kako se učinkovito uporablja za pospeševanje prodaje?

Na izbiro ustreznega rekvizita poleg določitve cilja promocije vpliva tudi lokacija kjer se promocija izvaja, čas trajanja promocije, orodja, ki jih boste vključili, čas v letu, kakšne aktivnosti izvaja vaša konkurenca in mnogo več. Z ustreznim načrtovanjem promocij in orodij za promocijo boste zagotovo multiplicirali učinke vaših promocijskih aktivnosti.

Podobne vsebine

Ne spreglejte ostalih člankov ekipe Promotiva

Aktivacije potrošnikov – 1na1 promocije in interaktivni happening
Aktivacije potrošnikov – 1na1 promocije in interaktivni happening

Aktivacije potrošnikov – 1na1 promocije in interaktivni happening

Ne glede na čas v katerem smo sedaj, vsi že nestrpno čakamo, da bomo lahko ponovno šli ven in preživljali […]

Kako se lotiti promocij in aktivacij potrošnikov v praksi v »po-korona« obdobju?
Kako se lotiti promocij in aktivacij potrošnikov v praksi v »po-korona« obdobju?

Kako se lotiti promocij in aktivacij potrošnikov v praksi v »po-korona« obdobju?

Po raziskavi družbe Katar je več kot 90% potrošnikov naklonjenih oglaševanju v času »koronakrize«, kar 78% potrošnikov želi pomoč, podporo, in […]

5-čutne direct response promocije – so že sestavni del vaših marketinških aktivnosti?
5-čutne direct response promocije – so že sestavni del vaših marketinških aktivnosti?

5-čutne direct response promocije – so že sestavni del vaših marketinških aktivnosti?

Kako se pripravljate na »po-korona« obdobje? Pri nas smo naše najbolj preverjene ter v praksi preizkušene pristope outdoor promocij s promocijskimi karavanami, […]

Izkustveno oglaševanje – pristop za neodzivne potrošnike
Izkustveno oglaševanje – pristop za neodzivne potrošnike

Izkustveno oglaševanje – pristop za neodzivne potrošnike

Klasična marketinška sporočila, oglase in vsebine potrošniki hitro ignorirajo zaradi prenasičenosti, zato je potrebno sporočilo osmisliti, ga povezati v izkušnjo in […]

Kontaktirajte ekipo Promotive iz spletnega mesta

Se sliši zanimivo?

Kontaktirajte nas in poskrbeli bomo, da bo vaša zabava nepozabna.

Sporočilo je bilo uspešno poslano. Hvala! 

Ponosni prejemniki priznanja