Aktivacije potrošnikov – 1na1 promocije in interaktivni happening

Aktivacije potrošnikov – 1na1 promocije in interaktivni happening

Objavljeno dne: 18. 04. 2020 • Avtor: Grega Antolin

Spoznajte ekipo Promotive

Ne glede na čas v katerem smo sedaj, vsi že nestrpno čakamo, da bomo lahko ponovno šli ven in preživljali čas na prostem. Zlasti sedaj, ko ga bomo znali še toliko bolj ceniti. Kar je priložnost za blagovne znamke, ki bodo znale prilagoditi pristope času primerno in se že v tem času še bolj povezati s potrošniki, se strinjamo?

Kaj si ljudje najbolj želimo, ko bo večina ukrepov zaradi koronavirusa zmanjšana ali ukinjena?

Druženje, druženje in še več druženja. ☕🎉🍷🍕🌮🥙👫👨‍👩‍👦
✔️ 62 odstotkov potrošnikov najbolj želi iti na večerjo s prijatelji,
✔️ 58 odstotkov bi jih rado nakupovalo,
✔️ 55 odstotkov jih pogreša rekreacijo na prostem,
✔️ 52 odstotkov si jih najbolj želi manikure,
✔️ 40 odstotkov pa jih najbolj željno pričakuje vrnitve v telovadnice in fitnes centre.
Vir: MM Marketing Magazin

Skratka najbolj se veselimo in čakamo, da bomo spet lahko v družbi posedali po lokalih in restavracijah ter neovirano nakupovali. Ko omejitvenih ukrepov ne bo več, si bomo želeli še več družiti med seboj, se zabavati, rekreirati in nakupovati.

Kot uspešni marketingarji moramo pa žal biti tudi pragmatični in realni. Pričakujemo lahko, da bodo ukrepi v precej milejši različici trajali dlje časa kot tudi, da bo potrebno prilagoditi precej aktivnosti razmeram in prilagojenim budžetom.

Roadshow prikolica | Najnovejši trend offline promocij, ki odlično deluje v praksi.

Roadshow prikolica je prava rešitev za »pokorona« obdobje, ko bo potrebno aktivno tržiti in promovirati blagovne znamke.

Pričakujemo lahko, da bodo večji dogodki vsaj še par mesecev ali več regulirani, z roadshow prikolico pa lahko izvajamo promocije na izbranih lokacijah tudi z upoštevanjem vseh potrebnih ukrepov. Hkrati je pa tudi cenovno ugodnejša rešitev kot organizacija velikih promocijskih dogodkov ali »entertainment« outdoor promocij.

Roadshow prikolica je eden od v praksi preverjenih in preizkušenih pristopov terenskih promocij, ki to omogoča. Na cenovno učinkovit način. Zlasti, ker:

✔️ Jo lahko postavite na skoraj kateri lokaciji in tako zmanjšate stroške promocij.
✔️ Omogoča vam neposredni stik s potrošniki in promocijo 1na1 na vaših ciljnih lokacijah.
✔️ Hkrati je cenovno ugodnejša kot organizirati celotni dogodek omogoča vse prednosti zabave in dogajanja na posamezni lokaciji.
✔️ Omogoča direktni sampling vaših izdelkov vašim ciljnim skupinam, ki je preverjeno najboljši način za pospeševanje prodaje na terenu ob lansiranju novih izdelkov in večanju tržnega deleža znane blagovne znamke.
✔️ Kot tudi zabavo, neposredno izkustvo in druženje brez česar zlepa ne postanemo uporabniki določenega izdelka in je pika na i vsem ostalim marketinškim aktivnostim v katere ste napore vložili prej.

Vse to in še več vam omogoča Roadshow prikolica

Promocije s pomočjo Roadshow prikolice vam omogočajo povsem ciljno promoviranje, merljive učinke promocij, direktno pospeševanje prodaje kot nižje stroške promocij. Hkrati pa vse pristope lahko nadgradite tudi z ostalimi offline prostiopi kot je radijsko oglaševanje ali online kampanje in oglaševanje.

Pristopi po meri vaših potreb in potrošnikov

Se zavedate, da potrebujete nove pristope in rešitve za interaktivne promocije, aktivacije potrošnikov, ponovni zagon prodaje, ohranjanje tržnega deleža vaše blagovne znamke?

Kako vam lahko pomagamo rešiti vaš izziv s promocijo vaše blagovne znamke in vaših izdelkov?

Podobne vsebine

Ne spreglejte ostalih člankov ekipe Promotiva

Aktivacijski rekviziti za pospeševanje prodaje
Aktivacijski rekviziti za pospeševanje prodaje

Aktivacijski rekviziti za pospeševanje prodaje

Življenje in aktivnosti se bodo sicer z nekaj omejitvami, vendarle kmalu začeli vračati nazaj. Promocije v trgovskih centrih, na ulicah, […]

Kako se lotiti promocij in aktivacij potrošnikov v praksi v »po-korona« obdobju?
Kako se lotiti promocij in aktivacij potrošnikov v praksi v »po-korona« obdobju?

Kako se lotiti promocij in aktivacij potrošnikov v praksi v »po-korona« obdobju?

Po raziskavi družbe Katar je več kot 90% potrošnikov naklonjenih oglaševanju v času »koronakrize«, kar 78% potrošnikov želi pomoč, podporo, in […]

5-čutne direct response promocije – so že sestavni del vaših marketinških aktivnosti?
5-čutne direct response promocije – so že sestavni del vaših marketinških aktivnosti?

5-čutne direct response promocije – so že sestavni del vaših marketinških aktivnosti?

Kako se pripravljate na »po-korona« obdobje? Pri nas smo naše najbolj preverjene ter v praksi preizkušene pristope outdoor promocij s promocijskimi karavanami, […]

Izkustveno oglaševanje – pristop za neodzivne potrošnike
Izkustveno oglaševanje – pristop za neodzivne potrošnike

Izkustveno oglaševanje – pristop za neodzivne potrošnike

Klasična marketinška sporočila, oglase in vsebine potrošniki hitro ignorirajo zaradi prenasičenosti, zato je potrebno sporočilo osmisliti, ga povezati v izkušnjo in […]

Kontaktirajte ekipo Promotive iz spletnega mesta

Se sliši zanimivo?

Kontaktirajte nas in poskrbeli bomo, da bo vaša zabava nepozabna.

Sporočilo je bilo uspešno poslano. Hvala! 

Ponosni prejemniki priznanja