5-čutne direct response promocije – so že sestavni del vaših marketinških aktivnosti?

5-čutne direct response promocije – so že sestavni del vaših marketinških aktivnosti?

Objavljeno dne: 25. 05. 2020 • Avtor: Grega Antolin

Spoznajte ekipo Promotive

Kako se pripravljate na »po-korona« obdobje?

Pri nas smo naše najbolj preverjene ter v praksi preizkušene pristope outdoor promocij s promocijskimi karavanami, ki so že prej omogočale odzivno povezovanje in neposredno marketniško komuniciranje s ciljnimi potrošniki, kot tudi dobre promocijske rezultate z integriranimi metodami & mehanikami skladno s »S5čutno« direct response načrtovanimi zaznavnimi doživljajskimi promocijami s potrošniki nadgradili in inovirali za izvedbo brezstičnih promocij na terenu.

Pristop temelji na izkustveno »brezstično stičnem« doživljajskem »S5čutnem« stiku potrošnikov s promotorjem za odpravljanje barier med vašimi ciljnimi potrošniki in vašo blagovno znamko.

Načrtovano za »po-korona« obdobje.

Čas za inovativne pristope z brezstično »S5čutno« promocijsko karavano

Dobro zasnovane zaznavno čutne promocije so »DIRECT RESPONSE« pot do uma, emocij, občutkov in zaznav vaših potrošnikov kot tudi nakupnih izbir vaših potrošnikov. Ni spremembe nakupnih navad vaših ciljnih, a na drugih komunikacijskih kanalih neodzivnih potrošnikov, ker smo ljudje zaradi naših genetskih preddispozicij genetsko pogojeni z doživljanjem in sprejemanjem okolice, kot tudi notranjim odzivanjem in spreminjanjem vedenja na podlagi doživljanja skozi vse zaznavne čute kot tudi na podlagi družabnih stikov. Samo pristop, ki integrira vse senzorne zaznavne čute oziroma senzorna čutila (oko, uho, nos, jezik, koža) naenkrat skozi vseh 5 zaznavnih čutov (vid, sluh, voh, okus, tip) je tisti, ki ima moč spremembe preferenc in navad vaših potrošnikov, kjer ostali komunikacijski kanali pri neodzivnih potrošnikih odpovedo.

Ste vedeli?

Da 65% potrošnikov pravi, da so jim dogodki in izkušnje v živo pomagale bolje razumeti produkt kot pa kateri koli klasični oglas? Vir: Forbes, dostop do članka.

Inovativen pristop tako za manjše outdoor dogodke in »entertainment & experience« kot tudi za brezstična doživetja potrošnikov in ciljnih skupin.

✅🔝► »Brezstična« promocijska karavana je prava rešitev za »pokorona« obdobje, ki je praktično že tu z rahljanjem ukrepov, ko bo potrebno aktivno tržiti in promovirati izdelke.

✅📉► Pričakujemo lahko, da bodo večji dogodki najverjetneje vsaj še par mesecev ali več regulirani, s promocijsko karavano pa lahko izvajamo promocije na izbranih lokacijah tudi z upoštevanjem vseh potrebnih ukrepov in predpisov, ki bodo veljali v nekem trenutku.

✅🆘► Hkrati je pa tudi cenovno precej ugodnejša rešitev kot organizacija velikih promocijskih dogodkov ali »entertainment & show« outdoor promocij.

Promotiva Roadshow Prikolica Party Prikolica

Prednosti & značilnosti »brezstične« promocijske karavane za naročnike:

✅🎁 NEPOZABNA IZKUŠNJA VAŠIH POTROŠNIKOV temelji na doživljajskem, zaznavno čutnem »experience-u« kar pomeni, da dosežete par minutno aktivacijo in 5-čutno zaznavni doživljajski izkustveni krog med vašimi potrošniki z vašo blagovno znamko, kar je težko doseči ali samo z offline ali z samo online oglaševanjem. Z inovativno nadgradnjo lahko vse tri svetove povežemo v nepozaben experience za vaše ciljne potrošnike.

✅🎯POVSEM CILJNO PROMOVIRANJE vaše blagovne znamke s sporočili vašim cijnim potrošnikom, ki so za vas pomembna, kar lahko pomeni tudi povsem ciljno izvedbo na terenu glede na izbrano posamezno regijo ali kraj v Sloveniji.

✅📊 MERLJIVI UČINKI PROMOCIJ ker omogoča direktni sampling vaših izdelkov vašim ciljnim skupinam potrošnikov. Merljive učinke promocij vam zagotavlja usposobljen tim, ki meri vse korake in poskrbi za odlično izvedbo projekta.

✅📈 POSPEŠEVANJE PRODAJE ker vam omogoča neposredni stik z vašimi potrošniki z »1na1« interakcijo & integracijo izkušnje & doživetja. Odlični učinki na pospeševanje prodaje z vključitvijo nagradnih iger, aktivnosti za zbiranje osebnih stikov in kontaktov vaših ciljnih potrošnikov, kuponov s posebno ponudbo, interaktivnimi digitalnimi aktivacijami itd. 

✅✂️ NIŽJI STROŠKI PROMOCIJE Ker je to kot »premična poslovalnica« s katero lahko kjer koli & kadarkoli vzpostavite neposredni stik z vašimi potrošniki in tako ustvarite večjo interakcijo z vašimi potrošniki kot z običajnimi množičnimi oglaševalskimi pristopi.

Glavne prednosti »brezstične« promocijske karavane za blagovne znamke:

✅⛳ Lahko jo izvajate na praktično kateri vaši ciljni lokaciji na »brezstični« način.
✅🤝Omogoča direktni sampling vaših izdelkov vašim ciljnim skupinam potrošnikov.
✅🧲 »Brezstični« prenos sporočila & doživetja vaše blagovne znamke vašim potrošnikom.

Več o brezstični »S5čutni« promocijski karavani

Ta pristop smo pripravili z mislimi na vas marketing managerje, ker se zavedamo, da vas čaka soočanje z vprašanjem kako naprej in kaj lahko naredimo že sedaj za prilagoditev marketinških strategij in aktivnosti za zagon prodajnih aktivnosti in ohranjanje tržnega deleža. Za vse prihajajoče izzive nimamo rešitev. Imamo pa preverjene pristope za področje outdoor promocij s pomočjo skrbno načrtovanih »S5čutno« direct response promocij oziroma senzorno zaznavnih doživljajskih promocij in izkustveno doživljajskih stikov s potrošniki.

Pripravite dober načrt

Inovativni in prodorni marketing managerji bodo sedaj veliko naporov usmerili v pospeševanje prodaje in aktivnosti za večanje tržnih deležev lastnih blagovnih znamk, ker so krize tudi priložnost za prodor na tržišču. Promocije so zagotovo zmagovita izbira do preferenc potrošnikov.


Krizo, ki bo sedaj sledila, bodo uspešno preživeli tisti, ki bodo odzivni, inovativni in prodorni.

Podobne vsebine

Ne spreglejte ostalih člankov ekipe Promotiva

Aktivacijski rekviziti za pospeševanje prodaje
Aktivacijski rekviziti za pospeševanje prodaje

Aktivacijski rekviziti za pospeševanje prodaje

Življenje in aktivnosti se bodo sicer z nekaj omejitvami, vendarle kmalu začeli vračati nazaj. Promocije v trgovskih centrih, na ulicah, […]

Aktivacije potrošnikov – 1na1 promocije in interaktivni happening
Aktivacije potrošnikov – 1na1 promocije in interaktivni happening

Aktivacije potrošnikov – 1na1 promocije in interaktivni happening

Ne glede na čas v katerem smo sedaj, vsi že nestrpno čakamo, da bomo lahko ponovno šli ven in preživljali […]

Kako se lotiti promocij in aktivacij potrošnikov v praksi v »po-korona« obdobju?
Kako se lotiti promocij in aktivacij potrošnikov v praksi v »po-korona« obdobju?

Kako se lotiti promocij in aktivacij potrošnikov v praksi v »po-korona« obdobju?

Po raziskavi družbe Katar je več kot 90% potrošnikov naklonjenih oglaševanju v času »koronakrize«, kar 78% potrošnikov želi pomoč, podporo, in […]

Izkustveno oglaševanje – pristop za neodzivne potrošnike
Izkustveno oglaševanje – pristop za neodzivne potrošnike

Izkustveno oglaševanje – pristop za neodzivne potrošnike

Klasična marketinška sporočila, oglase in vsebine potrošniki hitro ignorirajo zaradi prenasičenosti, zato je potrebno sporočilo osmisliti, ga povezati v izkušnjo in […]

Kontaktirajte ekipo Promotive iz spletnega mesta

Se sliši zanimivo?

Kontaktirajte nas in poskrbeli bomo, da bo vaša zabava nepozabna.

Sporočilo je bilo uspešno poslano. Hvala! 

Ponosni prejemniki priznanja