3 drugačni marketinški pristopi v digitalni eri

3 drugačni marketinški pristopi v digitalni eri

Objavljeno dne: 02. 02. 2021 • Avtor: Matej Brunšek

Spoznajte ekipo Promotive

Pri pripravi marketinških načrtov je nemogoče mimo digitalnih kanalov, ki se širijo in spreminjajo s svetlobno hitrostjo in s tem oglaševalcem omogočajo vedno več. Z vse bolj ciljanimi in personaliziranimi vsebinami, live chati, razvojem VR in AI tehnologij, blagovnim znamkam uspeva dosegati zavidljive rezultate.

Je klasični pristop do potrošnikov zastaral?

Nikakor ne! In če kdaj lahko to z gotovostjo trdimo, je to v času ko se je svet “v živo” ustavil in ljudje hrepenimo po osebnem stiku in socialnem življenju. Zato zdaj izkušnja, občutek, in doživetje pomenijo še več. Marketingi v podjetjih iščejo rešitve za direktne stike z bodočimi in obstoječimi strankami, zato smo izbrali 3 najbolj učinkovite in primerne načine za obdobje med in po epidemiji.

Roadshow ali karavana

Roadshow je metoda za direktno komuniciranje marketinških sporočil. Omogoča “1 na 1” nagovor ciljnih potrošnikov skozi blagovno znamko, izdelek ali storitev na več lokacijah.

5 ključnih prednosti

Mobilnost – Osnovna ideja roadshowa je: biti prisoten na čim več lokacijah v času trajanja kampanje in s tem doseči ciljno publiko v njihovem okolju – v večjih mestih, kot tudi v manjših krajih.

Optimizacija stroškov – Pripravljalni strošek je enkraten. Promocijski prostor se zasnuje, oblikuje in postavi. Potem se ga seli na različne lokacije in s tem večkrat uporabi. Prihranjeni denar se zato lahko nameni v dodatne promocijske lokacije ali druge aktivnosti. Ker traja dlje časa, lahko na podlagi izmerjenih rezultatov na eni lokaciji že izboljšamo in optimiziramo naslednjo za boljši ROI.

Uigranost ekipe – Vsi smo že kdaj naleteli na ekipo promotorjev, za katere smo hitro ugotovili, da ne delujejo usklajeno, ne sodelujejo in je bila celotna izkušnja z blagovno znamko na koncu kar malo nerodna. Jedro ekipe pri Roadshowu je ves čas trajanja kampanje isto, zato deluje sinhrono in organizirano.

Branding – Vizualna podoba promocijskega prostora je zelo pomembna, saj na podlagi tega ljudje ustvarimo prvo mnenje. Običajno nam vozila, prikolice ali druga orodja za izvedbo karavan omogočajo velike površine za vizualna sporočila, ki so vidna tudi med vožnjo na lokacijo.

Multifunkcionalnost – Roadshow je lahko namenjen krepitvi blagovne znamke, pospeševanju prodaje, nagrajevanju kupcev ali celo direktni prodaji. Omogoča kombiniranje različnih metod za doseganje ciljev znotraj ene kampanje.

Sampling ali vzorčenje

Vzorčenje je predvsem priljubljeno pri lansiranju novih izdelkov na trg ali spremembi grafične podobe embalaže. Bodočim kupcem omogočimo preizkus novega oz. spremenjenega produkta. Ker imamo ljudje radi, ko nam nekdo nekaj podari, nov produkt takoj povežemo s pozitivno izkušnjo. Če bo osebi produkt še všeč, smo po vsej verjetnosti pridobili novega kupca. Od uporabnikov dobimo tudi povratno informacijo, ki jo lahko uporabimo za izboljšanje produkta.

Kako smo lahko s samplingom drugačni od ostalih?

Klasične samplinge lahko z dodatno animacijo, doživetjem povzdignemo na višji nivo. Mimoidoče soočimo s kakšnim zabavnim izzivom – tako si bodo blagovno znamko še bolj zapomnili. Z namenskimi orodji za deljenje vzorcev dosežemo še “brand awareness”.

Gverila

Z gverilskim marketingom želimo presenetiti, šokirati, izstopati in sprožiti odziv – predvsem takšen, da se o blagovni znamki govori. Za tovrstno promocijo je potrebno veliko kreativnosti, hkrati pa previdnosti, da ne počnemo kaj nedovoljenega. Predhodna priprava na “gverilske akcije” je nujna, da dosežejo svoj namen.

Gverilo ste mogoče v v Sloveniji že zasledili, večkrat pa jo opazimo v tujini v večjih mestih. Flashmobi, nastopi na prehodih za pešce med čakanjem na zeleno luč in maskote na javnih prevozih so le nekateri izmed načinov gverilskega pristopa.

Vsega se na spletu ne da

Kljub izredno uporabnim digitalnim orodjem, je za doseganje marketinških ciljev, vreden razmislek tudi o direktnem pristopu do potrošnikov v njihovem vsakdanjem življenju na ulici, v kavarni, trgovskem centru, na dogodku…

So roadshow, sampling ali gverila že v vašem marketinškem planu?

Z veseljem vam predstavimo naše rešitve in skupaj z vami oblikujemo ter izvedemo terensko promocijo z ustreznim pristopom. Pišite nam na info@promotiva.si in nas spremljajte na družbenih omrežjih.

Podobne vsebine

Ne spreglejte ostalih člankov ekipe Promotiva

Aktivacijski rekviziti za pospeševanje prodaje
Aktivacijski rekviziti za pospeševanje prodaje

Aktivacijski rekviziti za pospeševanje prodaje

Življenje in aktivnosti se bodo sicer z nekaj omejitvami, vendarle kmalu začeli vračati nazaj. Promocije v trgovskih centrih, na ulicah, […]

Aktivacije potrošnikov – 1na1 promocije in interaktivni happening
Aktivacije potrošnikov – 1na1 promocije in interaktivni happening

Aktivacije potrošnikov – 1na1 promocije in interaktivni happening

Ne glede na čas v katerem smo sedaj, vsi že nestrpno čakamo, da bomo lahko ponovno šli ven in preživljali […]

Kako se lotiti promocij in aktivacij potrošnikov v praksi v »po-korona« obdobju?
Kako se lotiti promocij in aktivacij potrošnikov v praksi v »po-korona« obdobju?

Kako se lotiti promocij in aktivacij potrošnikov v praksi v »po-korona« obdobju?

Po raziskavi družbe Katar je več kot 90% potrošnikov naklonjenih oglaševanju v času »koronakrize«, kar 78% potrošnikov želi pomoč, podporo, in […]

5-čutne direct response promocije – so že sestavni del vaših marketinških aktivnosti?
5-čutne direct response promocije – so že sestavni del vaših marketinških aktivnosti?

5-čutne direct response promocije – so že sestavni del vaših marketinških aktivnosti?

Kako se pripravljate na »po-korona« obdobje? Pri nas smo naše najbolj preverjene ter v praksi preizkušene pristope outdoor promocij s promocijskimi karavanami, […]

Kontaktirajte ekipo Promotive iz spletnega mesta

Se sliši zanimivo?

Kontaktirajte nas in poskrbeli bomo, da bo vaša zabava nepozabna.

Sporočilo je bilo uspešno poslano. Hvala! 

Ponosni prejemniki priznanja